Abortus Duše

nedjelja, 05.04.2015.

sick rhyme


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Bolestan mi svaki stih

poslije tebe

rhyma

ponuđene zaplete

za loše ishode mijenjam

jedan za jedan

tebe za mene.

Nisam našao svemir

odgovor u zvijezdama zapisan

moju kob

sakrivenu ličinku

duboko

duboko u meni

kao azbah

opojan

s vremenom mrtav

malaksao nemir,

preko visokih potpetica

probao sam preći za noć

ostao sam kažnjen

kao i ti

balerino srca mog

tijela poput viončela

što tiho na prstima

opet si otplesala

nestala si

otišla

nestala u zadnjoj rečenici

ponosna kao pauk

ukusna kao lettuce

začinjena samo sa

boli mojom.



For women under construction...



05.04.2015. u 20:10 • 5 KomentaraPrint#

Free Web Counter









Isus na grudima
na grudima Isusa
tebe nema...




Man under construction



Tko je od nas crnji
kruh ili ja?




Živi sam neki mrak
u meni osvjetljen
svjetionik



Sjedi hram pokraj mene
boji se da uđe...



Copyright © Focus
Zabranjeno je korištenje
ovdje objavljenih radova
bez pristanka autora